Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.05.2011 23:15 - Малко позитивизъм
Автор: justateengirl Категория: Лайфстайл   
Прочетен: 584 Коментари: 0 Гласове:
3



Здравейте отново...

Имам странното усещане, че блога ми ще се превърне в нещо като дневник... Идеята не е моя, даже изобщо не ми допада, не ми беше случайно подхвърлена от една моя позната, която твърдеше, че от споделянето ще ми помогне да мина през трудния, в последно време, за мен период.

И така, както сами се досещате от заглавието, този пост няма да е драматично разреван като пурвите ми два поста. Причината - най- прекрасния ден от месеци насам най-поле дойде, а вече си мислех, че няма да го доживея.Колко смешно ми звучи сега....

Всеки човек сси има хубави и лоши дни, но този ден не беше с нищо по-специален от другите, а в същото време беше много различен и изпълнен с добри емоции и много смях.Сякаш преоткрих заобикалящия ме свят и хората, които винаги са били до мен, а аз със това свое ""затваряне в себе си"", игнорирах...

Разбрах, че мога да си живея живота добре и без приятели, а само с познати (и без друго приятели вече рядко можеш да наречеш някои хора...).Но няма да правя прибързани заключения, все пак е минал само един незначителен ден, който преобърна начина ми на мислене,начина по който гледам на най-близките ми хора.Разбрах, че не са ми нужни приятели за да се забавлявам, не са ми нужни купони и момчета за една вечер, не ми е нужен алкохол и наркотици... НЯМА ДА СЪМ ПОРЕДНИЯ ПРОВАЛ!

Забавлението не идва с купоните, а от начина, по който гледаш на живота.Приемам новото си АЗ като празно платно, на което тепърва ще се изрисува (надявам се) прекрасна картина.Имам големи мечти за бъдещето ми и се надявам да станат реалност.Искам да стана журналистка или редактор в някое женско списание, точно като по филмите... Но за сега ще гледам по-реално на живота (и по-позитивно).

А за тези, които ще прочетат това и ще си помислят, че за един ден съм станала като нова, мога да кажа само, че ми трябваха може би цели 17 години за да се осъзная.... :)


Тагове:   нова,   аз,   позитивно,


Гласувай:
3



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: justateengirl
Категория: Лайфстайл
Прочетен: 19627
Постинги: 7
Коментари: 11
Гласове: 27
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031